Navigatie

Retour aanmelden

Tips & advies

< Terug naar klantenservice

Hoe meld ik een retour aan?

Bent u niet tevreden over uw product dan heeft u 14 dagen bedenktermijn om het product in oorspronkelijke staat te retourneren. Hiervoor gelden een aantal uitzonderingen en voorwaarden die u kunt vinden onder ‘retourvoorwaarden‘.

U dient een retour altijd bij ons aan te melden, dit kan via ons retourformulier

Vervolgens zullen wij contact met u opnemen, of kunt u contact met ons opnemen over de retourprocedure.

Komt u er niet uit of heeft u vragen? neem dan contact met ons op!

Ik ben zelf niet in staat mijn aangekochte product te retourneren, wat nu?

Wilt u uw bestelling retourneren, lees dan eerst de ‘retourvoorwaarden‘. Voldoet u aan de voorwaarden en heeft u uw retour met ons overlegd? Dan is de vraag vaak nog hoe het product weer bij MustangSafes terecht moet komen. Kleinere producten kunnen worden opgestuurd via bijvoorbeeld DHL of Post NL. Met name bij grote en zware producten is het zelf retourneren niet gemakkelijk te regelen. Wij kunnen daarom de kluis voor u komen of laten afhalen, daarvoor gelden de volgende prijzen en voorwaarden:

Prijzen afhaalservice

  • Producten tot 30 kg – € 50,- incl. BTW
  • Producten tot 500 kg – € 250,- incl. BTW
  • Producten vanaf 500 kg – in overleg

Voorwaarden afhaalservice

  • Genoemde prijzen gelden voor afhalen op het originele afleveradres binnen België, voor overige adressen: prijs in overleg.
  • Genoemde prijzen zijn uitsluitend voor het afhalen van de kluis zoals deze geleverd is, is de kluis bijvoorbeeld op een (mini)pallet geleverd? Dan dient deze op dezelfde manier weer aangeboden te worden voor afhaal.
  • Als u kiest voor onze afhaalservice dient de kluis goed -bij voorkeur in originele verpakking- verpakt te zijn. Ook dient de kluis goed vastgezet te worden op de pallet, dit om transportschade te voorkomen.
  • U dient aanwezig te zijn op de vooraf afgesproken dag, bent u tijdens de gemaakte afspraak niet aanwezig? Dan zullen wij de afhaalkosten vooralsnog in rekening brengen.
  • Ook voor onze afhaalservice gelden de leveringsvoorwaarden en algemene voorwaarden.

Vragen of opmerkingen over onze afhaalservice? Neem gerust contact met ons op.

Hoe wijzig of annuleer ik een bestelling?

Wanneer u er na het bestellen (maar voor de levering) achter komt dat u niet het juiste product heeft gekozen is het zaak om z.s.m. contact met ons op te nemen. Afhankelijk van het product dat u besteld heeft, de status van de bestelling en de aard van de wijziging kijken we samen naar de beste oplossing.

Heeft u het product al ontvangen? Lees dan ‘hoe meld ik een retour aan?’

Ik wil mijn gegevens wijzigen na het bestellen

Heeft u uw bestelling geplaatst met een verkeerd e-mail-, factuur- of leveradres? neem dan direct contact met ons op! Indien uw bestelling nog niet is verzonden kunnen wij uw gegevens aanpassen en een nieuwe bevestigingsmail verzenden.

Is uw bestelling al verzonden? Wij zullen onze uiterste best doen om voor u tot een oplossing te komen.

navigatie